top of page
Shift Happens
inzichten en inspiratie
voor je merk


Vanessa Toelen
24 dec 20244 minuten om te lezen
Wat als je geen duidelijke missie of visie hebt? Waarom dit de eerste stap is naar een sterker merk.
Sterke merken bouwen van binnenuit: start met een helder Brand Heart (missie, visie, waarden) en maak je merk waar via identiteit en cultuur
8 weergaven0 opmerkingen

Vanessa Toelen
24 nov 20242 minuten om te lezen
Ken je de credibility gap of de integrity gap?
Een sterke marketingbelofte valt of staat met een sterke interne cultuur. Vermijd de credibility gap en bouw je merk van binnenuit!
15 weergaven0 opmerkingen


Vanessa Toelen
23 nov 20243 minuten om te lezen
LOVE als sleutel tot succesvolle M&A: wanneer mensen de verbinding maken
Maak M&A succesvol met de LOVE-scan: verbind mensen, culturen en ambities voor duurzame groei na fusies en overnames.
4 weergaven0 opmerkingen


Dimitri Poels
29 okt 20245 minuten om te lezen
Wie zijn je echte merkdragers? De kracht van cultuur tegenover traditionele marketing
Bedrijven over de hele wereld investeren miljarden in marketing om hun merkverhaal te vertellen. Ze zetten in op websites, social media,...
8 weergaven0 opmerkingen


Dimitri Poels
16 okt 20245 minuten om te lezen
Hoe je bedrijfscultuur elke dag tot leven komt: waarden verankeren in de praktijk
Bedrijven investeren vaak veel tijd en middelen in het definiëren van hun missie, visie en kernwaarden. Toch blijft dit voor veel...
8 weergaven0 opmerkingen


Vanessa Toelen
11 okt 20245 minuten om te lezen
Wat de fleece trui je vertelt over jouw bedrijfscultuur: Een onzichtbaar signaal voor de leiding
Een bedrijfscultuur is vaak onzichtbaar, maar toch altijd aanwezig. Soms is die cultuur zichtbaar in kleine gedragingen van...
5 weergaven0 opmerkingen


Vanessa Toelen
1 okt 20243 minuten om te lezen
Waarom een sterk merk altijd van binnenuit wordt gebouwd
Veel bedrijfsleiders zien branding als iets dat naar buiten gericht is: een logo, een marketingcampagne of een sterke website. Maar wat...
6 weergaven0 opmerkingen
bottom of page