Vanessa Toelen6 dagen geleden2 minuten om te lezenKen je de credibility gap of de integrity gap?Een sterke marketingbelofte valt of staat met een sterke interne cultuur. Vermijd de credibility gap en bouw je merk van binnenuit!
Vanessa Toelen6 dagen geleden3 minuten om te lezenLOVE als sleutel tot succesvolle M&A: wanneer mensen de verbinding makenMaak M&A succesvol met de LOVE-scan: verbind mensen, culturen en ambities voor duurzame groei na fusies en overnames.
Dimitri Poels29 okt.5 minuten om te lezenWie zijn je echte merkdragers? De kracht van cultuur tegenover traditionele marketing Bedrijven over de hele wereld investeren miljarden in marketing om hun merkverhaal te vertellen. Ze zetten in op websites, social media,...
Dimitri Poels16 okt.5 minuten om te lezenHoe je bedrijfscultuur elke dag tot leven komt: waarden verankeren in de praktijk Bedrijven investeren vaak veel tijd en middelen in het definiëren van hun missie, visie en kernwaarden. Toch blijft dit voor veel...
Vanessa Toelen11 okt.5 minuten om te lezenWat de fleece trui je vertelt over jouw bedrijfscultuur: Een onzichtbaar signaal voor de leiding Een bedrijfscultuur is vaak onzichtbaar, maar toch altijd aanwezig. Soms is die cultuur zichtbaar in kleine gedragingen van...
Vanessa Toelen1 okt.3 minuten om te lezenWaarom een sterk merk altijd van binnenuit wordt gebouwdVeel bedrijfsleiders zien branding als iets dat naar buiten gericht is: een logo, een marketingcampagne of een sterke website. Maar wat...